• nutrients

Alimentația pentru o piele sănătoasă

Sănătos

În lunile de vară ne expunem pielea mult mai des. De aceea ar trebui să arate sănătos, dar e nevoie şi să o îngrijim mai atent.

Pe timp de vară avem tendinţa să ne arătăm mult mai mult pielea. Purtăm pantaloni scurţi, bluze fără mâneci, rochii sau costume de baie. Indiferent dacă eşti femeie sau bărbat, e important ca pielea ta să arate bine, dar mai ales să fie sănătoasă.

Cea mai bună metodă ca pielea să arate minunat este să o menţii permanent hidratată. Chiar nu-ţi vei arăta vârsta, deoarece pielea bine hidradată este întinsă şi arată mai tânără.

Пища для здоровой кожи

Dacă ai probleme să bei atât de multă apă plată, îi poţi adăuga mentă, busuioc sau unele fructe, pentru a-i da aromă. Poţi să bei şi ceai verde. Chiar şi în alimentaţie poţi introduce fructe și legume cu un conținut ridicat de apă:

  • pepene roşu
  • pepene galben
  • castraveţi
  • broccoli
  • roşii
  • coacăze
  • ridichi
  • grapefruit

Пища для здоровой кожи

Alte ingrediente benefice pentru sănătatea pielii tale:

  • ulei de măsline
  • napi
  • nuci
  • ardei gras galben
  • morcovi
  • seminţe de floarea soarelui
  • năut
  • iaurt
  • fasole roşie
  • soia

Пища для здоровой кожи

Foloseşte-le în reţetele tale pentru a-ţi asigura permanent o piele luminoasă şi frumoasă.

De asemenea, aminteşte-ţi să te protejezi de soare, foloseşte întotdeauna protecţie solară!

Пища для здоровой кожи

, , , , , , , , , , , , ,