• nutrients

Cum scăpăm de astenia de primăvară?

Sănătos

Indiferent de cât de grea sau blândă a fost iarna, de îndată ce s-a încheiat, în loc să ne simțim plini de energie, ne simțim foarte obosiți. Cum să facem să ne creștem nivelul de energie?

Cum să trecem peste astenia de primăvară?

Pentru că dieta din timpul iernii nu este foarte bogată în vitamine, în timpul tranziției de la iarnă la primăvară, de multe ori suntem afectați de un nivel de energie foarte redus, nu ne putem concentra, nu avem chef de nimic, iar starea de spirit nu este cea mai bună. În plus, sunt șanse mari să ne îmbolnăvim.

În fiecare an, ni se întâmplă același lucru, dar starea de sănătatea este în mâinile noastre. Pentru a îmbunătăți felul în care ne simțim în timpul acestor săptămâni de tranziție, trebuie să ne concentrăm asupra dietei și să implementăm câteva sfaturi în rutina de zi cu zi:

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • să fim mai activi din punct de vedere fizic,
  • să încercăm să beneficiem de razele solare cât mai mult posibil – o plimbare de 15 minute în jurul prânzului poate face minuni,
  • să bem multă apă.

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Rețete pe bază de legume pentru un nivel crescut de energie

Este foarte important să asimilezi cât mai mult vitamine, exact cum recomandă specialiștii.

Энергетические овощные рецепты

Si care este cea mai bună sursă de vitamine? Felurile de mâncare delicioase cu legume minunate! Cel mai bun lucru despre legume este că le poți mânca la fiecare masă din zi sau chiar să le bei într-un smoothie delicios – spanacul congelat este perfect pentru asta!

смузи

Pentru toate mesele, începând cu micul dejun, continuând cu prânzul și terminând cu cina, poți găsi rețete extraordinare aici.