• nutrients

Cum să compensezi pentru lipsa de vitamine când vine primăvara?

Sănătos

Adeseori, iarna ne lasă cu o senzație de oboseală, boală și lipsă de chef. O bombă cu vitamine ne poate ajuta să intrăm în primăvară și vară într-o dispoziție foarte bună.

Dieta de primăvară

Весенний рацион

După iarnă, corpul nostru este obosit, ne e dor de lumina soarelui care ne schimbă starea de spirit și ne ajută să producem vitamina D. În plus, alimentele pe care le mâncăm în timpul iernii sunt, de multe ori, nu foarte bogate în vitamine.

De aceea, de îndată ce se termină iarna, este important să oferim organismului nostru un stimulent de vitamine, pentru a ne asigura că suntem plini de energie, fericiți, puternici și sănătoși.

Trebuie să te asiguri că dieta ta conține

  • produse lactate,
  • carne slabă,
  • pâine integrală,
  • fructe,
  • și legume.

цельнозерновой хлеб

Vitaminele din legume

Legumele sunt o uimitoare sursă de vitamine. Sunt atât de multe legume minunate și gustoase, care oferă o mare varietate de vitamine, de care corpul nostru are nevoie, mai ales după iarnă!

Legumele congelate sunt excelente deoarece ele păstrează o cantitate mare de vitamine și sunt și foarte ușor de preparat. Transformă-le în mese de prânz și cină uimitoare!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Pentru vitamina A și K – mănâncă broccoli, varză de Bruxelles, morcovi, mazăre
  • Pentru vitamina C – mănâncă broccoli și varză de Bruxelles
  • Pentru vitamina D – mănâncă ciuperci

Чтобы получить витамин А и К

De asemenea, foarte important: Stresul împiedică absorbția vitaminelor de către organism, așa că nu uita – Rămâi Calm și Mănâncă Legume!

Rămâi Calm și Mănâncă Legume

, , , , , ,