• nutrients

Mâncare plină de culoare

Sănătos

Legumele și fructele sunt componente importante ale dietei zilnice. O modalitate simplă de a-i furniza corpului nutrienții necesari este de a-ți alcătui o masă colorată, combinând diferite tipuri de alimente pe farfurie.

Culoarea legumelor și a fructelor este asociată cu anumite substanțe care determină nu doar culoarea produsului, ci și beneficiile sale pentru sănătate. Varietatea fructelor și legumelor consumate îți oferă toți nutrienții esențiali corpului. Aplicația „farfuria colorată” se concentrează pe prepararea meselor hrănitoare și conferă farfuriilor tale un aspect interesant și delicios.

Întotdeauna trebuie să ai în vedere următoarele componente:

Roșul este culoarea vitalității, ajută la soluționarea problemelor emoționale, tratând apatia și oboseala. Culoarea roșie înseamnă „bogăția mineralelor”. Absența lor din dietă poate conduce la anemie sau stări de amețeală.

Portocaliul este culoarea optimismului, tratează tristețea și încurajează schimbările. Lipsa ei conduce la constipație și dureri articulare.

Verdele amplifică rezistența fizică, curăță și detoxifică organismul, determinând pierderea în greutate și prevenind atacurile de panică. Culoarea verde este în mod natural bogată în vitamine și minerale. În plus, influențează pozitiv sistemul imunitar, previne cancerul, îmbunătățește structura pielii și întârzie îmbătrânirea.

Violet este cea mai puțin populară culoare din dieta zilnică. Ea aduce liniște, relaxare, îmbunătățește concentrarea și ajută la stimularea creierului. Consumarea alimentelor violet determină relaxarea corpului și a minții, prevenind atacurile de cord.

Green_Healthy_Diet-RO-panel5

Alcătuiește o farfurie colorată pentru prietenii tăi, respecând principiile unei alimentații sănătoase

Află mai multe:

Culorile legumelor – care este semnificația lor?

Dieta verde este o dietă sănătoasă

Legume roșii pentru o inimă sănătoasă

Legumele violet – o sursă bogată în antioxidanți

, , , , ,