• nutrients

Fierbere sau Abur. Timpul de preparare a legumelor.

Savuros

Gătirea legumelor determină pierderi mari de substanțe nutritive și vitamine și, prin urmare, face legumele ușor de digerat de către organismul uman. Durata procesului de gătire joacă un rol important în această ecuație.

Prepararea la abur este o soluție perfectă, și nu numai pentru amatorii de diete sănătoase. Această metodă îți permite și să pregătești mese și să economisești timp. Prepararea la abur durează mult mai puțin decât gătitul tradițional în apă. De exemplu, timpul de tratare cu abur a spanacului este mai redus cu aproximativ două minute, iar în cazul vinetelor poți economisi până la 15 minute. De ce este așa? Durata este determinată de metoda de transfer a căldurii și de temperatura de proces de peste 120° C. De asemenea, alimentele preparate la abur nu trebuie să fie supravegheate sau amestecate în mod constant, fapt care îți va economisi, de asemenea, puțin timp. Timpul de preparare mai scurt reduce și pierderea de nutrienți din produsele tratate la abur. Fierberea tradițională determină o pierdere de 40% a vitaminelor și mineralelor. În cazul vitaminei C, pierderile ar putea fi de până la 70%. Legumele fierte în apă rețin doar 36% din cantitatea de vitamina A, dar când sunt preparate la abur, rețin până la 62%. Vitaminele din grupa B dispar și ele din alimente în timpul procesului de fierbere.

Fierbere sau Abur. Timpul de preparare a legumelor.

Citește și verifică personal care dintre procese îți economisește mai mult timp.

Distrează-te și creează cu:

Secretele preparării prin fierbere sau la abur

Vinete și morcovi pentru cina de toamnă

, , , ,