• nutrients

Mugurii de fasole Mungo

Sănătos

Plantă anuală din familia fabaceelor, cultivată pentru seminţele şi mugurii săi.

muguri de fasole mungo

100 g de muguri de fasole Mung- 14 kcal

Conţine multă vitamina C, vitamine din grupa B, vitamina E, fier şi potasiu.

Refacerea puterii

Când ne simţim slăbiţi în urma efortului fizic, sau a oboselii în general, un adaos foarte benefic la dieta noastră îl constituie mugurii de fasole Mungo. Îmbunătăţesc asimilarea substanţelor care ajung în organism ca componenţi nutritivi.

Mănâncă şi asimilează

Albuminele conţinute în seminţe, lipidele şi amidonul sunt foarte uşor asimilabile pentru organism.
muguri de fasole mungo intr-un vas

Mugurii sunt la modă

Fasolea Mungo este cultivată în China de peste 3000 de ani. Seminţele uscate intră în componenţa multor feluri de mâncare, servesc de asemenea la fabricarea macaroanelor chinezeşti – transparente. Acţiunea benefică a mugurilor este cunoscută în Asia de mii de ani. Moda de a consuma muguri a ajuns în Europa din Statele unite, în anii douăzeci ai secolului XX. Mugurii de fasole Mungo se folosesc şi în medicina chinezească, fiind adăugaţi în amestecurile de plante medicinale care tratează hipertensiunea. Mugurii sunt folosiţi şi ca un ingredient al unui antidot pentru diferite otrăvuri. În prezent cei mai mari producători şi consumatori de muguri sunt China, India şi Statele Unite.

Merită să încercaţi

Mugurii de fasole Mungo sunt un excelent adaos pentru salate, feluri de mâncare bazate pe legume şi pentru ciorbe. Reţetele clasice chinezeşti recomandă prăjirea mugurilor cu usturoi, arpagic şi ghimbir, cu adaos de peşte sărat sau afumat.

Savoir-vivre (Arta de a trăi) pentru muguri

În bucătăria chinezească, când se prepară pentru oaspeţi un fel de mâncare bazat pe muguri, pentru a sublinia eleganţa se taie capetele mugurilor.

, , ,