Fasolea păstăi

Sănătos

Fasolea verde şi galbenă sunt înrudite. Au un gust foarte asemănător, precum şi cantitatea de substanţe nutritive este apropiată.

pastai de fasole verde si galbena

100 g de fasole în păstăi 24 kcal

Conţine foarte multă vitamina C, provitamine A, vitamine din grupa B, vitamina E, acid folic, minerale şi celuloză

O altfel de fasole

Modul de pregătire a fasolei păstăi (întregi) o deosebeşte de celelalte tipuri de fasole.

Străluceşte de frumuseţe

Vitaminele C, A, E precum şi zincul conţinut în ea este un foarte bun mijloc de apărare împotriva radicalilor liberi şi asigură pielii noastre un aspect tânăr şi sănătos.

Inima sănătoasă

Combinaţia de celuloză, acid folic, magneziu şi potasiu în fasolea în păstăi micşorează riscul stopului cardiac.

Tânără şi delicată

La început erau consumate doar seminţele acestei plante. Precursorii delectării cu o păstaie tânără de fasole au fost italienii din secolul al XVII-lea. Ei culegeau atunci fasolea tânără, monitorizând-o din 24 în 24 de ore, având grijă să nu crească prea mult.. Cu timpul grădinarii au reuşit să obţină un soi cu păstaia delicată – aşa zisa fasole franţuzească (French Beans)..

Fasolea ca untul

Fasolea galbenă este asemănată cu untul de către francezi probabil din cauza culorii acesteia şi a faptului că se topeşte în gură.

pastai de fasole intr-un vas

Pentru o siluetă minunată

Fasolea verde şi galbenă sunt cultivate pentru păstăile comestibile. Ele constituie un foarte important element al bucătăriei dietetice. Fasolea în păstăi este mai puţin bogată în albumină decât celelalte tipuri de fasole, dar cuprinde mai multe vitamine. Datorită conţinutului de amidon mai mic decât în fasolea uscată, are mai puţine calorii şi este uşor digerabilă. Haideţi să mâncăm fasole în păstăi, iar silueta noastră va fi neschimbată!

, , , ,