Regim de slăbire cu puţine grăsimi

Sănătos

Ţii la o siluetă suplă? Regimul cu cantităţi reduse de grăsime vă va permite să vă descotorosiţi de kilogramele în plus şi îi va asigura organismului vitamine în loc de calorii vide. Aflaţi ce anume trebuie evitat.

Femeie frumoasa cu corp perfect masurandu-se cu metrul de croitorie

Mesele degresate pot fi delicioase. Un profit suplimentar al schimbării obiceiurilor alimentare va fi silueta mult visată şi ameliorarea generală a stării de sănătate. Citiţi pentru a afla cele mai importante indicaţii.

  • Renunţaţi la fast-food. Nu uitaţi că asemenea mese pot să contribuie la îngrăşare.
  • Renunţaţi la mâncărurile fripte iar dacă vi se întâmplă din când în când să le consumaţi, schimbaţi uleiul tradiţional cu cel de măsline.
  • Paneul şi făina folosită la tăvălirea cărnii pot fi înlocuite cu ierburi aromate care nu au calorii şi care dau mâncărurilor un gust unic.
  • Fiţi atenţi la conţinutul caloric al produselor pe care le cumpăraţi.
  • Limitaţi la minim consumul de unt. De obicei nu ne punem întrebarea câtă grăsime ingerăm în mod inutil mâncând unt.
  • Folosiţi versiunile degresate ale unora din aperitive. În locul popularelor chipsuri pe bază de cartofi, alegeţi-le pe cele din fructe.
  • În loc să frigeţi alimentele pe ulei, care este foarte caloric, coaceţi-le în folie. Mâncarea este la fel de gustoasă dar consumul de grăsimi scade la jumătate.
, , , ,