Dietă de slăbire cu fructe și legume în 3 săptămâni

Trendy

Orice dietă de slăbire trebuie abordată încet pentru a fi eficientă. Consumați fructe și legume după programul de mai jos și beneficiile vor apărea de la sine.

Dieta 3 saptamani

Înainte de a ne decide pentru dieta de trei zile trebuie să ne gândim ce influenţă asupra organismului nostru poate avea aducerea cantităţilor atât de mari de celuloză şi de zahărul simplu, în atât de scurt timp.

Nu exagerați

Riscul în caz de dietă de slăbire este să vă abțineți mai mult decât trebuie, din credința naivă că aceasta este cu atât mai eficientă cu cât reduceți cantitățile mai mult. Din contră, consumați sucuri, fructe și legume, și chiar ceaiuri după pofta inimii și țineți numai cont de elementele prezentate mai jos. Efectele vor fi vizibile pentru dumneavoastră și cei din jurul dumneavoastră în scurt timp – doar cu dieta 3 saptamani.

Dieta fructe legume

Colac de salvare

Special pentru cei care îşi doresc să piardă câteva kilograme în timp scurt. Dieta 3 saptamani este perfectă ca o pregătire pentru o petrecere importantă, la care vreţi să impresionaţi cu silueta pe toţi din jurul vostru.

Puteţi să beţi la discreţie apă minerală, ceaiuri de plante şi fructe, neîndulcite.

Dieta 3 saptamani

Plusuri şi minusuri

Plus:
Componentele acestei diete sunt accesibile iar prepararea mâncărurilor, facilă.
Minus:
Nu acoperă multe necesităti nutritive ale organismului şi de aceea nu este recomandată pentru termen lung.

Primele efecte ale efortului dumneavoastră se văd deja după trei zile. Adaugaţi doar un pic de mişcare şi veţi atinge ţelul dorit. Un sfat: număraţi caloriile!

PRIMA ZI

Curăţarea organismului cu dieta 3 saptamani

Mic dejun
Mixaţi 1/3 pahar suc de mere, jumătate de banană, un kiwi şi o prună.
Prânz
Un pahar mare de fiertură cu o linguriţă de suc stors dintr-o ramură de ghimbir.
Gustarea de după-amiază
Iaurt cu jumătate de banană şi cu o pară.
Cină
2 pahare de suc de roşii cu lămâie, sare şi condimente.

ZIUA A DOUA

Din nou victorios

Mic dejun
Iaurt amestecat cu o linguriţă de miere, o jumătate de banană, prune şi mere.
Prânz
Salată de gogoşari, dovlecei, morcovi, mere cu sos vinaigrette.
Gustarea de după-amiază
1 măr.
Cină
Salată din tulpină de ţelină şi gogoşari, cu sos de iaurt.

ZIUA A TREIA

Pentru o mai bună dispoziţie

Mic dejun
Salată din mere, pere, prune şi o jumătate de banană, cu o lingură de iaurt.
Prânz
Supă – cremă de brocoli cu un adaos de verdeaţă şi o lingură de macaroane.
Gustarea de după-amiază
Suc de mere şi portocale.
Cină
100 g macaroane cu legume, sos din ulei de măsline şi suc de lămâie.

Dieta 3 saptamani are doar 3 elemente principale, dar este extrem de eficientă.

, , , , ,