Dieta studenţească

Trendy

Dieta oferă organismului mult calciu şi magneziu care ajută eliminarea eficientă a consecinţelor secundare ale vieţii marcate de stres.

Abilitatea de concentrare

Dieta aduce organismului multe vitamine din grupa B, foarte utile când studiaţi intens, de exemplu când aveţi sesiune. Dieta se bazează pe produse care conţin o cantitate mare de vitamine din grupa B; tocmai prezenţa acestor vitamine în organism îmbunătăţeşte capacitatea de concentrare şi sporeşte puterea de asimilare a cunoştinţelor.

dieta studenţească exerciţii fiziceAplicând această dietă care oferă organismului aproximativ 1600 de calorii zilnic, avem posibilitatea de a da jos până la 1 kg, pe perioada folosirii dietei, adică timp de 14 zile.

Activitate obligatorie

Pe lângă dieta studenţească sunt recomandate şi exerciţiile fizice. Ele vă vor ajuta să vă detaşaţi de cotidian şi să uitaţi de stres.Vă propunem:

  • aerobic,
  • înot,
  • jogging,
  • mersul pe bicicletă,
  • tenis,
  • artele marţiale

Dieta este prevăzută pe o perioadă de 2 săptămâni şi putem să o repetăm la fiecare 1-2 luni. Dieta nu se aplică în cazul tinerilor adolescenţi, a femeilor gravide şi a celor care alăptează.

Prima zi

Mic dejun:
Cafea cu lapte degresat (100 ml)
200 ml de iaurt natural light cu un adaos de 4 linguriţe de musli cu nuci şi stafide
Gustare:
un pahar de apă minerală plată
avocado (100 g)
Prânz:
Suc de mere (250 ml)
Brocoli în sos de ierburi
Două feliuţe de pâine integrală, margarină
O felie de şuncă de pui (50 g)
Gustarea de seară:

Un pahar de ceai cu lămâie, fără zahăr
Brânză de vaci (150 g)
Cină:
250 g. de găluşte din cartofi fierte
un pahar de ceai de fructe fără zahăr

A doua zi

Mic dejun:
Ceai verde fără zahăr (200 ml)
Kefir 1,5% (100ml) cu adaos de fulgi (2 linguriţe de fulgi de secară, 1 linguriţă de miere 100 g măr, 15 g de nuci tăiate, 15 g de migdale tăiate)
Gustare:
Suc de coacăze negre (0,33 l)
Prânz:
Cicoare cu fructe
Două feliuţe de pâine graham cu margarină
2 frunze de salată cu o felie de rostbef fiert (100 g) şi roşie (100 g)
un pahar de apă minerală plată
suc de mere (250 ml)
Gustarea de seară:
un pahar de apă plată
un baton de musli
Cină:
ceai fără zahăr (200 ml)
piept de pui fiert cu legume (150 g)
orez maroniu fiert (30 g – cântărit înainte de fierbere)
sparanghel fiert (100 g)

A treia zi

Mic dejun:
un pahar de lapte degresat
o felie de pâine de secară cu soia şi seminţe de floarea soarelui, cu margarină, o frunză de salată, o felie de muşchiuleţ ( 30 g), ardei gras roşu
un măr sau o pară
Gustare:
un pahar de iaurt cu zmeură 1,5% (200ml)
doi biscuiţi light
Prânz:
Un pahar de ceai cu o felie de lîmâie fără zahăr
Salată de conopidă şi castravete
O felie de somon afumat (100 g)
2 feliuţe de pâine albă (100 g)
ardei gras verde (100g)
Gustarea de seară:
un pahar de cafea fără zahăr
o banană de dimenisuni medii (150 g)
Cină:
un pahar de ceai verde fără zahăr
tocăniţă de viţel cu roşii (150 g)
cartofi fierţi (100 g)
salată de varză murată (100g)

, , , , , ,