Dieta pentru alergătorii de cursă… scurtă

Trendy

O dietă ideală pentru cei care nu au destulă voinţă să reziste mai mult de o zi la regim.

Numai o zi

Un astfel de regim este foarte confortabil; se mănâncă de 5 ori pe zi, o senzaţie plăcută de saţietate alungă foamea.
dieta pentru o zi regim

Sfaturi bune

Trei dintre mese (micul dejun, prânzul şi cina) sunt mai mari, gustarea de dimineaţă şi cea de după-amiază sunt nişte mici aperitive. Pe perioada întregii zile se pot consuma ceaiuri neîndulcite de fructe sau de plante.
dieta legume crude sau fierte

Bună dispoziţie

Împrospătează, îmbunătăţeşte digestia, dă o senzaţie de uşurare, confort psihic şi o stare generală de mulţumire. Baza regimului o constituie legumele crude sau fierte scurt (3- 5 minute de fierbere în saramură uşor sărată).

Meniu

Mic dejun
Musli din 3 linguri de fulgi de porumb, măr tăiat cu tot cu coajă, un pahar de lapte acru.
Gustarea de dimineaţă
2 linguri de brânză dulce cu 3 morcovi răzuiţi, condimentat iute cu suc de lămâie, sare şi piper alb măcinat.
Prânz
Salată de andive, fetică (salata mielului), 3 morcovi, castravete, 2 roşii, 1 ceapă, un ou tare – se condimentează cu suc de lămâie, sare, piper, o lingură de ulei, o lingură de hrean dat pe răzător, arpagic.
Gustarea de după-amiază
½ pahar de kefir mixat cu ceapă şi castravete, asezonat cu mărar şi hrean, sare şi piper.
Cina
Sandviş: Două felii subţiri de pâine integrală unse cu margarină dietetică, câteva frunze de salată, 2 roşii, jumătate de castravete, 2 linguri de brânză dulce amestecată cu ceapă şi arpagic, sare, piper şi mirodenii după gust.
, , , ,