O dietă creată pentru persoanele răbdătoare şi dornice să-şi schimbe pentru totdeauna deprinderile alimentare.

Învaţă să mănânci din nou

Dieta a fost creată cu gândul la persoanele care doresc să-şi schimbe definitiv obiceiurile alimentare. Ea a pornit de la principiul că atunci când începi o dietă nu trebuie să intervină senzaţia de foame. Ni se transmite cum anume să ne hrănim pentru a fi satisfăcuţi atât cantitativ, cât şi calitativ, menţinând totodată limitarea caloriilor.

Ce reprezintă această dietă?

Dieta propusă nu este atât o dietă, cât mai degrabă reprezintă stabilirea unui mod de alimentare, pe care îl putem continua fără probleme toată viaţa.Sub expresia « schimbare totală » se ascunde un program de hrană sănătoasă, un program prietenos, care nu cere atâtea renunţări, aşa cum se întâmplă în dietele « obişnuite ».

Dieta, mai mult decât rezistenţa la senzaţia de foame, cere acţiune sistematică şi consecventă.

dietă nouă hrană sănătoasă

Descrierea dietei, sau ce anume îţi poţi permite?

Alegerea produselor depinde de cantitatea caloriilor pe care le conţin. Toată arta constă în echilibrarea corespunzătoare a hranei noastre. E mai bine să mâncăm mai des şi pe săturate, dar produse cu o valoare energetică mică. Dieta este alcătuită din produse sărace în calorii, dar bogate în substanţe hrănitoare. Această recomandare se concretizează perfect în introducerea legumelor şi a fructelor în regimul nostru alimentar.

Schimbă-ţi viaţa

Regimul nostru trebuie să fie însoţit de exerciţii sistematice de menţinere a siluetei şi de trecere la un mod de viaţă mai sănătos, activ şi plin de mişcare. De aceea se recomandă să limităm mersul cu automobilul în favoarea mersului pe jos. De asemenea, merită să ne gândim la diminuarea stresului în viaţa noastră. Stresul în viaţa noastră cotidiană favorizează formarea unor deprinderi alimentare improprii, adeseori dăunătoare.

Un exemplu de meniu

Micul dejun:
omletă din 3 ouă, chifle cu seminţe, 200 de ml lapte degresat
Al doilea mic dejun:
o banană
Prânzul:
un sandviş cu carne de curcan la grătar – fără sosuri, legume fierte
Gustarea după amiază:
un bol de căpşuni, struguri sau zmeură
Cina:
60 g de somon preparat la aburi, salată, chiflă cu seminţe
, , , , , , , ,