Regim natural sănătos prin aport de proteine

Savuros

Ajută-ți corpul urmând un regim alimentar sănătos cu proteine; beneficiază de proteine în mod natural.

Dieta proteine


Un regim alimentar sănătos reprezintă suportul practic pentru o viață ușoară plină de împliniri; orice investiție de timp pentru a putea menține regimul alimentar în limitele necesare reprezintă un efort pe deplin justificat care își va dovedi valoarea în viitor. Întărește-ți organismul urmând un regim alimentar sănătos cu proteine, o dieta proeteine, și află cum te poți bucura de proteine în mod natural. Proteinele sunt importante petru un stil de viață sănătos. Învață cum să-ți procuri necesarul zilnic de proteine pentru a te bucura de o viață sănătoasă.
Pentru a menține sănătatea la un nivel dezirabil este important să consumăm alimente care furnizează proteine în mod natural. Pentru asimilarea acestora este necesar un consum zilnic de minim doi litri de apă. De asemenea, consumul de fructe si legume are o importanță definitorie pentru menținerea sănătății și acest lucru trebuie avut mereu în vedere.

Principiile generale pentru dieta proteine:

Proteinele sunt esenţiale

Baza acestui regim, numit “dieta proteine”, o reprezintă proteinele naturale, a căror sursa bogată sunt: carnea fără grăsime şi mezelurile, carnea de pasăre, ouăle, iaurturile, brânzeturile şi alte produse lactate. Trebuie să includem în alimentaţia zilnică cât mai multe produse cu conţinut mare în  proteine, dar şi în hidrocarburi. Trebuie să excludem dulciurile şi zahărul din cercul intereselor noastre culinare şi să consumăm  carne fără grăsime şi brânzeturi.

Bea apă

Este important să bei în fiecare zi cel puţin 2 litri de apă plată – dacă îndeplinim această condiţie, organismul nostru nu va avea probleme cu asimilarea proteinelor naturale.

Manăncă legume şi fructe

Nu trebuie uitate legumele şi fructele, de ex. salatele. Sursa extraordinară de hidrocarburi şi de alte substanţe nutritive sunt:

  • făina de porumb,
  • mierea, fructele uscate, nuca,
  • orezul, hrişca, cartofii, pastele, fulgii de ovăz şi de porumb.
dieta cu proteine fructe legume

Fă exerciţii în fiecare zi

Să nu uităm că exerciţiile fizice regulate trebuie să devină o activitate cotidiană!

4-5 mese pe zi

Cantitatea recomandată a meselor pe zi este cel puţin 4 -5, cu exerciţii fizice active. Trebuie să alimentăm mereu organismul cu substanţe nutritive.
Ţinând acest regim nu avem voie să fim flămânzi.

Exemplul de meniu din dieta proteine ca o sursă de inspiraţie:

Mic dejun:
- o cană de cacao cu lapte, 3 felii de pâine integrală sau neagră cu o felie de şuncă sau caşcaval sau – fulgi de ovăz cu lapte şi stafide, fructe uscate şi seminţe de floarea soarelui.
Gustare:
- Două chifle cu roşii şi castraveţi sau
- un pahar de apă minerală, omletă (lapte,  făină de porumb, 2 ouă, ½ linguriţă de zahăr, stafide şi nuci), un măr.
Prânz:
- piept de pui (fiert, orez, salată crudă) sau
- clătite din făină de porumb cu brânză de vacă.
Gustarea de seară:
- peşte cu salată sau
- ceai cu lămâie fără zahăr, două ouă fierte moi, chiflă albă
Cină:
- iaurt cu orez şi brânză de vacă, un măr sau
- două chifle mici cu brânză de vacă degresată şi miere
, , , , ,