Dieta bogată în fibre

Frumos

Atuul ei este acela că nu provoacă o stare permanentă de foame şi creează un obicei permanent de hrănire sănătoasă.

Detoxifică şi slăbeşte

Este o dietă cu un conţinut ridicat de fibre şi cu conţinut scăzut de grăsime. Cercetările arată, că fibrele joacă un rol important în cadrul dietei. S-a calculat că raţia zilnică de fibre trebuie să fie de cel puţin 30 g. Dacă vrei să elimini kilogramele de prisos această dietă este pentru tine.
dieta bogată în fibre detoxifică şi slăbeşte

Sfaturi bune

Zilnic trebuie consumate minim 30 g de fibre . Raţia de calorii zilnică recomandată în această dietă este de 1000-1250 pentru femei şi circa 1500 pentru bărbaţi. Sursa principală de fibre trebuie să o reprezinte macaroanele şi pâinea neagră, fasolea, cartofii fierţi, lintea, porumbul, salata şi fructele proaspete şi uscate.
dieta bogată în fibre puţine calorii

Puţine calorii şi fibre

Brocoli, ardeiul, sparangelul, roşii, castraveţii, conopiad, salata – acestea sunt numai unele bogaţii de legume care ne oferă o cantitate mică de calorii şi o sursăbogată de fibre. Posibilităţile de preparare a unei mese gustoase bogate în fibre sunt nelimitate: sandvich-uri, supe, mâncăruri pe bază de făină şi de cartofi, salate crude şi deserturi, mâncăruri vegetariene.
Reducerea săptămânală de masă a corpului va fi de circa 1,4 kg. Pentru menţinerea unei greutăţi constante trebuie respectate anumite recomandări pentru toată viaţa: trecerea la produse din făină integrală (pâine şi macaroane) precum şi consumul mare de fructe.

Menu

În fiecare zi trebuie să ţinem cont de mixul bogat în fibre: cereale, nuci şi fructele uscate care pot să aducă organismului 200 de kcal şi 15 g de fibre

Mic-dejun

½ de porţie de amestec bogat în fibre din 140 g de lapte degresat
Gustare
300 g de supă de linte din conservă
2 felii de pâine crocantă bogată în fibre, unsă delicat cu extract de drojdie
1 portocală
Prânz
Omletă cu verdeţuri proaspete
115 g mazăre proaspătă sau congelată
220 g piersici în suc fără zahăr ca desert
Cina
Restul amestecului bogat în fibre 140 g de lapte
Măr sau pară
, , , ,